Używane O405GN2 na stanie MPK Łódź
-
- Stały bywalec
- Posty: 279
- Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006
Używane O405GN2 na stanie MPK Łódź
Nareszcie nasze MPK zakupiło parę fajnych przegubów , ktoś wie coś o nich nieco więcej ??
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
Tak, zrobiło dobrze. Pojazdy O405N to autobusy współcześnie akceptowalne, a nie jakiś złom wyciągnięty z krzaków (tutaj do mnie, do Katowic często taki trafia ), także może spokojnie jeszcze kilka lat pojeździć - a Kraszkę trzeba reanimować po prostu. O ile NS w takiej sytuacji mogło liczyć na zastrzyk 88 nowych wozów w ciągu 2 lat - o tyle dziś to nierealne, dlatego trzeba było ściągnąć cokolwiek by móc realizować rozkład po prostu. Nieoczekiwane, ale dobre posunięcie.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Ja się dziwię, że MPK dopiero teraz decyduje się na kupno używanego taboru, zwłaszcza wobec tego, że jak stwierdził Aleksej, przejechało się na remontowaniu przegubowych Jelczy. Może to, że tylu przewoźników w Polsce eksploatuje używańce świadczy dobrze o takich inwestycjach? Może jest to po prostu dobry pomysł na uzupełnianie flot pojazdów na parę lat? Przecież, na przykład, pierwsze łódzkie Mercedesy niskopodłogowe są jakby nie do zdarcia. Chyba będzie podobnie i z tymi "nowymi" używańcami?
Ciekawe czy MPK zainteresuje się używanymi tramwajami gdy doświadczenia MKT wydają się być raczej pozytywne. Przykładów z innych miast jest bez liku: Szczecin z Tatrami i wszystkie GT-cośtam, z Krakowem na czele, który tym sposobem zwiększa ilość niskopodłogowych wagonów.
Ciekawe czy MPK zainteresuje się używanymi tramwajami gdy doświadczenia MKT wydają się być raczej pozytywne. Przykładów z innych miast jest bez liku: Szczecin z Tatrami i wszystkie GT-cośtam, z Krakowem na czele, który tym sposobem zwiększa ilość niskopodłogowych wagonów.
Tramwajami się prawdopodobnie nie zainteresuje, chyba że uda im się wyrwać podobne jak Kraków (N8S_LF, w naszym przypadku M8S_LF) za odpowiednio niską cenę. To wtedy każdy by kupił
Co do używanych to jeśli pojazd za 100-120 000 pojeździ przez przynajmniej 5 lat, już mamy 3-krotny zysk w porównaniu z nowym pojazdem (1 - 1,2 mln, jeździ 15 lat)
Co do używanych to jeśli pojazd za 100-120 000 pojeździ przez przynajmniej 5 lat, już mamy 3-krotny zysk w porównaniu z nowym pojazdem (1 - 1,2 mln, jeździ 15 lat)
-
- Stały bywalec
- Posty: 279
- Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006
Przy okazji wyjazdu 1694 po remoncie mówiłem, że remont odkurzaczy się nie opłaca i wydawanie na to pieniędzy to nonsens, ale niemal nikt nie chciał mnie słuchać. Teraz te słowa się sprawdziły
Remonty mają teraz robione chyba 1691 i coś jeszcze chyba, numeru niestety nie znam.
Remonty mają teraz robione chyba 1691 i coś jeszcze chyba, numeru niestety nie znam.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Szczecińskie GT6 to akurat mają już swoje lata i są w nienajlepszym stanie.
Gdańsk za to kupił 3-drzwiowe O405GN bodaj z Berlina.
O łódzkich nie napiszę, póki się nimi nie przejadę, ale jeśli mają zastąpić dogorywające Odkurzacze, to jest to dobra inwestycja.
Gdańsk za to kupił 3-drzwiowe O405GN bodaj z Berlina.
O łódzkich nie napiszę, póki się nimi nie przejadę, ale jeśli mają zastąpić dogorywające Odkurzacze, to jest to dobra inwestycja.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.