A w środku nie ma automatów, czyli zarezerwowana tylko dla Łodzi. Albo po prostu czekają na części do montażu, tak jak było z pierwszą bulwą dla Chociek. Tylko po co to krzesło by montowali. No, ale wtedy teź montowali...
Hmmm do Pabianic i Zgierza może być ciężko. Nie wiadomo jak zasilanie by zniosło zwrot prądu tam Technicznie może być niewykonalny wjazd do strefy podmiejskiej
Heh, jak juz zostalem wywolany do tablicy...Co tu duzo pisac, nic specjalnego. Zmodernizowany naped, troszke zmodernizowane wozki (podobna modernizacja przeszla 805tka w...Elblagu). Tak naprawde to jest zwyczajna bulwa ze zmodernizowanym napedem. Z ciekawostek dodam tylko ze wykorzystano pudla pierwotnie przeznaczone na Eliny...zreszta podobnie jak Stemmana Fb-7000, nie jest to nowka, tylko lerzala w magazynie.
Wyglad moze i fajny, ale moim zdaniem nie tedy droga, tak naprawde taka modernizacja nie daja pasazerow wiele (no moze jest ciszej). Nalezy najpierw uszczelnic pudlo (szczegolnie drzwi), zmienic uklad siedzen i wyciszyc przetwornice (juz nie mowie o statycznej, ale chociazby uklad zwalniajacy obroty jak w Krakowie - dziala podczas postojow). Moze poprawic warunki pracy motorniczego (nowy pulpit). I to wszystko.
PS. Osobiście uważam, że to fajna modernizacja Tylko nie mam danych o awariach itp, itd... Ale zawsze są plusy i minusy. Uważam, że jak już się coś robi, to powinno być to porządnie wykonane- powinien się zmienić układ siedzeń (podoba mi się układ Marcina) i przy okazji powinny być zmienione drzwi... Co będzie w przyszłości? To się dopiero ukaże...
Hmm jak narazie Enika jeździ widziałem ja ok godziny 10 na Pomorskiej i żwawo jechała w kierunku Kurczaków Nic więcej o niej powiedzieć nie moge bo nie wiem jak narazie
No ja też jak jestem na uczelni ale za to na pomorskiej też widze jak pomyka po ulicy Szczególnie jak na wykładach sie siedzi na wprost okna można się napatrzeć
Najlepsze w tej modernizacji jest to, że ma połówkowy pantograf. Może powinni zmieniać wnętrze jak w grudziądzkich 805? Po jednej stronie podwójny rząd siedzeń a naprzeciwko środkowych drzwi nieduża rzeźnia?
E nie. Jechałem takimi w Grodzie Kraka, tzn. 105 z takim układem. Wygląda super ale mam jakieś obiekcje. Tzn. chyba że poszłaby na na przykąłd 1 czy 7 gdzie obłożenie nie jest takie duże, ale na np. 15 na której się pojawia to zwiększałoby tłok, który i tak bywa masakryczny.
Przeciez mozna zmienic uklad bez zwiekszania liczby siedzen, w Krakowskich NG wstawia sie 22 siedzenia, w Lodzkich mozna wstawic tylko 20 (tyle ile jest teraz) tylko zmienic uklad. Rzeznia bardzo ulatwia wymiane pasazerow.