Przetarg na kolejne przegubowce
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Raczej Dziennik Łódzki. A skąd Twoje wieści?
Generalnie umowa zdaje się zakłada, że mają czas do maja. I tylko to co w umowie, jest 100% pewne.
(O ile umowa nie zostanie złamana)
Generalnie umowa zdaje się zakłada, że mają czas do maja. I tylko to co w umowie, jest 100% pewne.
(O ile umowa nie zostanie złamana)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ukalo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Jeden jest dziś na linii 70, aktualnie jedzie w stronę CZMP. Info: Dziki.
EDIT: Odjazd z CZMP o 13:56, 3875 zaś prawdopodobnie na 99A. Info: SEC.
EDIT: Odjazd z CZMP o 13:56, 3875 zaś prawdopodobnie na 99A. Info: SEC.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ukalo, łącznie zmieniany 2 razy.
Dokładnie to o 13.58. Mały błąd - jestem przyzwyczajony do starego rozkladu. Zjazd o 15.27 z CZMP.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Krótkie te brygady... Na 99A/10 (nie 20 jak na brygadówce, 10 miał w rozkładzie) zjeżdżał trochę po 18:00.
Wozy mają niezłe przyspieszenie i mocne hamulce (które kierowca #2875 solidnie testował). Inną zaletą jest fajne działanie przycisków alarmowych - alarm jest niezwykle cichy i nie trzeba go wyłączać, chociaż przyciski są o dobre 30 cm za nisko. Dzwonki drzwi są trochę za głośne (ideałem jest tu Volvo z pojedynczym sygnałem, dobrze jednak że tylko przy zamykaniu), podobnie jak brzęczyk od kierunkowskazów w kabinie (który naprawdę słychać).
Wozy mają niezłe przyspieszenie i mocne hamulce (które kierowca #2875 solidnie testował). Inną zaletą jest fajne działanie przycisków alarmowych - alarm jest niezwykle cichy i nie trzeba go wyłączać, chociaż przyciski są o dobre 30 cm za nisko. Dzwonki drzwi są trochę za głośne (ideałem jest tu Volvo z pojedynczym sygnałem, dobrze jednak że tylko przy zamykaniu), podobnie jak brzęczyk od kierunkowskazów w kabinie (który naprawdę słychać).
Nie tak trochę, bo 18.46 z Radogoszcza (chociaż wydawało mi się, że o 18.53), na zajezdni był więc po 19.px33 pisze:zjeżdżał trochę po 18:00.
No tak, Volvo 7700A się ludzie czepiali, więc Solarisów dlaczego nie? Przycisk alarmu jest praktycznie po środku poręczy, niżej jest ten do otwierania drzwi. Ludzie wciskają alarmy. Wcale już nie jest to takie fajne...px33 pisze:Inną zaletą jest fajne działanie przycisków alarmowych - alarm jest niezwykle cichy i nie trzeba go wyłączać
Ogólne wrażnie pozytywne - niezłe przyspieszenie, dość wygodne siedzenia, kolorystka wewnątrz w porządku.
Wciskają, ale nie powoduje to jakiegoś głośnego dźwięku w kabinie ani zaświecenia się chociaż jednej kontrolki w przeciwieństwie do Citaro czy Volvo. Chociaż kierowca i tak otwierał drzwi zbiorczym, więc nie trzeba było naciskać. Fajnym pomysłem jest pokazanie na wyświetlaczu przy których drzwiach jest sygnalizowana chęć zatrzymania, w Citaro tego nie ma, a w Volvo jest na przyciskach.
Że niepotrzebnie - fakt. Ale zrealizowano to tak, że może to drażnić co najwyżej bardzo wyczulonego kierowcę. W Citaro jest taki problem, że alarmy trzeba wyłączać z palca, a przycisk nieraz nie działa wcale (wtedy trzeba resetować wóz heblem czyli też znowu ustawić kierunek), w Volvo można zrobić "robotę papierkową" - podłożyć tekturkę pod przycisk i działa. A alarmy i w Citaro wciskają mimo że są pod sufitem.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008