Cityrunnery
Dopiero wczoraj dostrzegłem. Citki numer 1202 i 1206 nie mają na burtach oznaczeń przewoźnika (ani nazwy ani logo) ani też naklejek "Lokalny transport zbiorowy". Jak wynika ze zdjęć na galerii oba Citki prawie rok temu powróciły z Walencji. Wychodziłoby na to, że przez rok nikt tego nie zrobił. Nie pamiętam które były jeszcze w Walencji. Być może są jeszcze na jakiś Citkach takie niedopatrzenia...
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
-
- Coś mówi
- Posty: 40
- Rejestracja: pn 11:51, 03 gru 2007
- Lokalizacja: Śródmiejskie Klimaty...
-
- Coś mówi
- Posty: 40
- Rejestracja: pn 11:51, 03 gru 2007
- Lokalizacja: Śródmiejskie Klimaty...
-
- Czasem wpada
- Posty: 83
- Rejestracja: sob 18:18, 12 lip 2008
- Lokalizacja: Łódź
BarthezzLodz pisze:Ja mam takie pytanie: wszystkie z 15 Cityrunnerów jeżdżą po łódzkich torowiskach?
W szczególności chodzi mi o 1204 i 1209, bo świeżych ich zdjęć na galerii nie widziałem...
Słuchaj a może czytaj.
Ja wiem ze dziś czytanie jest dosyć trudną czynnością ale kilka postów wyżej jest napisane że 1209 jest magazynem części zamiennych a 1204 pewnie pełni tą samą funkcję co 209 lub jest pożyczony na jakieś testy zza granicę.
A więc zanim coś napiszesz to przeczytaj trochę i później napisz dla dobra twojego i naszego.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ZKA-2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Czasem wpada
- Posty: 83
- Rejestracja: sob 18:18, 12 lip 2008
- Lokalizacja: Łódź
Wiem, czytałem to wyżej, ale myślałem, że coś się w tym czasie zmieniło..., bo posty są z przełomu maja/czerwca, a od tego czasu minęło pół roku... Bardziej się spodziewałem wieści o 1204, bo ten miał 'tylko' wypadek.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez BarthezzLodz, łącznie zmieniany 1 raz.
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Np ale zaraz, 1204 przecież nie jest kompletnie rozbity. Zniszczone szyby, może lekko przesunięty prawy słupek, odpadnięta osłona czołowa. Czy to klasyfikuje pojazd do długotrwałej odstawki? Części zamiennych naprawdę nie ma? Tramwaje są chyba ubezpieczone (pamiętam, że wszystkie wozy MKT zza czasów linii 41 posiadały oznaczenia PZU na szybie motorniczego) a wina była chyba ewidentna kierowcy ciężarówki.
A co do 1209 - troszkę dziwne, że tak drogi i młody tabor daje się na dawcę części. Ponawiam pytanie - czy naprawdę nie ma zamienników? A jak są - to aż tak drogie, że MPK na nie nie stać?
Nie znam się, być może właśnie tak jest?...
A co do 1209 - troszkę dziwne, że tak drogi i młody tabor daje się na dawcę części. Ponawiam pytanie - czy naprawdę nie ma zamienników? A jak są - to aż tak drogie, że MPK na nie nie stać?
Nie znam się, być może właśnie tak jest?...
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
1209 to już 2 lata minie odkąd ostatni raz był na trasie.
Wiadomo kiedy skrócą czas przejazdu 11 ? bo kursuje obecnie na ŁTR z 4 citki ,a na 10 więcej jest starych złomów niż citków. Jeśli od razu było wiadomo że 10 Pes to za mało na obsługe jedynastki to mogli zakupić więcej a nie zabierają z 10....
Wiadomo kiedy skrócą czas przejazdu 11 ? bo kursuje obecnie na ŁTR z 4 citki ,a na 10 więcej jest starych złomów niż citków. Jeśli od razu było wiadomo że 10 Pes to za mało na obsługe jedynastki to mogli zakupić więcej a nie zabierają z 10....
Od poniedziałku z rozkładu 10-tki znikają wszystkie kursy niskopodłogowe. Pięknie Łódź się cofa w rozwoju.
Mogliby je puścić na 16A.
Mogliby je puścić na 16A.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
Raczej nie, jest sporo CR-ów bez Rapida (i biorąc pod uwagę, że mają nie wyjeżdżać w upalne dni to potem może być niezłe zamieszanie z tymi zestawami do Rapida), poza tym Telefoniczna chyba już więcej prac nie przyjmie.
Ale 12 i (szczególnie) 15 są gotowe na przyjęcie CR-ów praktycznie od zaraz. Trasa 15 jest w całości przejezdna nawet dla Pes, trasa 12 ma wątpliwe fragmenty (kawałek Wyszyńskiego, Kopernika, fragmentami Zielona, ewentualnie Telefoniczna-Stoki), ale i tak mniej niż 10 i lepszej jakości
Ale 12 i (szczególnie) 15 są gotowe na przyjęcie CR-ów praktycznie od zaraz. Trasa 15 jest w całości przejezdna nawet dla Pes, trasa 12 ma wątpliwe fragmenty (kawałek Wyszyńskiego, Kopernika, fragmentami Zielona, ewentualnie Telefoniczna-Stoki), ale i tak mniej niż 10 i lepszej jakości