[Ozorków] Linie 46/Z46/10
[Ozorków] Linie 46/Z46/10
W końcu powrót na Chocianowice. Do tego zmiany w rozkładzie jazdy (w Łodzi co 10 minut a w strefie podmiejskiej tak jak do tej pory - co 20minut).
Poprawiłem/prof.
Poprawiłem/prof.
Może pewnym rozwiązaniem byłoby uruchomienie linii 59
na trasie Radogoszcz Wschód - Radogoszcz Zachód z częstotliwością
5 minut w godzinach szczytu, lub nawet częściej.
Możnaby rozważyć połączenie linii 73 oraz 99 w jedną na trasie
11 Listopada - Nowy Józefów ...
na trasie Radogoszcz Wschód - Radogoszcz Zachód z częstotliwością
5 minut w godzinach szczytu, lub nawet częściej.
Możnaby rozważyć połączenie linii 73 oraz 99 w jedną na trasie
11 Listopada - Nowy Józefów ...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SzK, łącznie zmieniany 1 raz.
Mi chodziło o linię typowo dowozową - odwozową łączącą oba Radogoszcze z tramwajem
Trasa: ŚWITEZIANKI - Świtezianki - Sikorskiego - Włókniarzy - 11 Listopada - 11 LISTOPADA
Na Zgierskiej mamy linie:
4,11,16/16A oraz 46/46A - wszystkie 6x / h - razem 24 tramwaje / h -
średnio co 2,5 minuty.
Ludzie z 59 i tak muszą się przesiadać, więc dlaczego nie można robić tego wcześniej ?
Trasa: ŚWITEZIANKI - Świtezianki - Sikorskiego - Włókniarzy - 11 Listopada - 11 LISTOPADA
Na Zgierskiej mamy linie:
4,11,16/16A oraz 46/46A - wszystkie 6x / h - razem 24 tramwaje / h -
średnio co 2,5 minuty.
Ludzie z 59 i tak muszą się przesiadać, więc dlaczego nie można robić tego wcześniej ?
Dodam jeszcze, że '59' wprowadzono, kiedy '4' i '11' dojeżdżały tylko do Julianowa.
Inna sprawa, że z Radogoszcza Wsch. (i Zach.) daleko jest do wszelkiej cywilizacji, choćby Bałuckiego Rynku. I co? jechać na zakupy z przesiadką, czy tłoczyć się w '65'?
'95' ludzie z os.Chojny-Dąbrowa jeździli dalej niż obecnie i jakoś teraz też żyją. A na dodatek mają autobus ciut częściej.
Inna sprawa, że z Radogoszcza Wsch. (i Zach.) daleko jest do wszelkiej cywilizacji, choćby Bałuckiego Rynku. I co? jechać na zakupy z przesiadką, czy tłoczyć się w '65'?
'95' ludzie z os.Chojny-Dąbrowa jeździli dalej niż obecnie i jakoś teraz też żyją. A na dodatek mają autobus ciut częściej.
-
- Stały bywalec
- Posty: 377
- Rejestracja: wt 20:59, 27 mar 2007
- Lokalizacja: Pabianice, Piaski
Jak pamiętam reforma tras z 1 I 2001 roku zakładała, że linie miejskie tramwajowe miały otrzymywać numery od 1 do 20. I jak to ma się do linii 46A? Nie można by stworzyć 17 lub 18. Musi być koniecznie to 46A?
Podobne sugestie nasuwają się wobec linii 43bisbis (Stoki-Zdrowie).
Ps. Mam pretensje do nazewnictwa linii, a nie do ich przebiegu czy częstotliwości.
Podobne sugestie nasuwają się wobec linii 43bisbis (Stoki-Zdrowie).
Ps. Mam pretensje do nazewnictwa linii, a nie do ich przebiegu czy częstotliwości.
-
- Stały bywalec
- Posty: 377
- Rejestracja: wt 20:59, 27 mar 2007
- Lokalizacja: Pabianice, Piaski
Piotr Ossowski pisze:Aha. Czyli najlepiej robić bałagan niż przestrzegać zasad, które wcześniej zostały ustalone?
Bałaganem byłoby wprowadzenie zupełnie nowego oznaczenia dla linii, która na całym miejskim odcinku pokrywa się z trasą linii 46.
Zwłaszcza 43bisczerwone jest przykładem czytelności...
Akurat to trzeba zmienić.
Piotr Ossowski pisze:Jak pamiętam reforma tras z 1 I 2001 roku zakładała, że linie miejskie tramwajowe miały otrzymywać numery od 1 do 20. I jak to ma się do linii 46A?
Zwyczajnie. Podział na linie miejskie i podmiejskie nie obowiązuje od dawna. Polecam poczytac przepisy
§ 5.
1. Linie komunikacyjne funkcjonujące w systemie lokalnego transportu zbiorowego, winny być oznakowane numerami:
a. linie dzienne:
- tramwajowe - od 1 do 20 oraz od 41 do 49,
- autobusowe - od 21 do 40 oraz od 50 do 99,
b. linie autobusowe nocne - od 1 do 15, poprzedzonymi dużą literą N.
2. Numeracja linii dziennych może uwzględniać dodatkowe oznaczenie literowe.
3. Linie o charakterze specjalnym oznacza się literami alfabetu.