Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
Olu$
Czasem wpada
Posty: 71 Rejestracja: ndz 10:17, 11 paź 2009
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: Olu$ » czw 13:20, 12 lis 2009
To wywnioskowałem ze zdjęć z galerii.
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554 Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: kafar » czw 13:22, 12 lis 2009
Ok, zwróciłem Ci na to uwagę, bo chyba nikt o tym nie wie, skoro potem takie kwiatki wychodzą.
BarthezzLodz
Czasem wpada
Posty: 83 Rejestracja: sob 18:18, 12 lip 2008
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: BarthezzLodz » czw 16:52, 12 lis 2009
Düwag MS8 1 szt. - 61*
Co z nim jest?
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554 Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: kafar » czw 17:19, 12 lis 2009
Jest i ma się dobrze.
adam-k96
Bywalec
Posty: 156 Rejestracja: pn 18:32, 20 kwie 2009
Lokalizacja: Łódź Janów
Post
autor: adam-k96 » czw 17:22, 12 lis 2009
Kafar, 3088 to jest ten zielony i on należy do Tomka Adamkiewicza, natomiast 92003 to jest ta żółta szlifierka i ona należy do KMST.
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554 Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: kafar » czw 17:24, 12 lis 2009
adam-k96 pisze: 3088 to jest ten zielony
A ja myślałem, że seledynowy...
@BarthezzLodz: ad. M8S: 2 strony do tyłu w tym temacie.
MNK
Megagaduła
Posty: 3254 Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:
Post
autor: MNK » wt 17:20, 24 lis 2009
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez
MNK , łącznie zmieniany 1 raz.
px33
Weteran
Posty: 5841 Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007
Post
autor: px33 » wt 21:58, 24 lis 2009
Ile tych M8C? Może by się tym zainteresowało MPK, w końcu to kilkanaście wagonów bardziej nowoczesnych od 805Na i GT8, z perspektywami podmiany środkowego członu na niskopodłogowy. I chyba nawet po takiej przeróbce nadawałby się na znacznie większą ilość torowisk niż obecne 100%LF.
o3r
Fan forum
Posty: 3605 Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście
Post
autor: o3r » wt 22:37, 24 lis 2009
@MNK: Zarzuć polską wersję
MNK
Megagaduła
Posty: 3254 Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:
Post
autor: MNK » śr 09:03, 25 lis 2009
px33 pisze: Ile tych M8C?
W tekscie jest napisane 19 Duwag 8GTW i M8C. Czyli można wnioskować że tych i tych po 19
@o3r: Tekst można wrzucić w internetowy tłumacz, który przerzuci na polski
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez
MNK , łącznie zmieniany 2 razy.
M.C.
Gaduła
Posty: 1958 Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007
Post
autor: M.C. » śr 10:18, 25 lis 2009
Taa "if here ride".
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554 Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: kafar » śr 18:10, 25 lis 2009
Wątpię czy MKT kupi je w przyszłym roku, jeśli w 2005 nie kontynuowali zakupów M8S (zraziła ich awaryjność 61, ex. 51, exex.1012?)
px33
Weteran
Posty: 5841 Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007
Post
autor: px33 » śr 20:53, 25 lis 2009
MKT akurat chyba za bardzo M8 kupować nie będzie chciał bo o ile teraz by je mogli używać na 46A (cała po mieście), o tyle przedłużenia tejże linii do Pabianic już by chyba M8 nie wytrzymały.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365 Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:
Post
autor: Kpc21 » śr 21:55, 25 lis 2009
Poza tym ktoś pisał, że na M8S (oraz PESy i prawdopodobnie Eliny) zgierska podstacja trakcyjna jest za słaba.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554 Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: kafar » czw 13:27, 26 lis 2009
Czyli już wiem dlaczego nie jeździ. Widziałem go kiedyś na 46 przy SP4 jak nie chciał jechać, próbowali mechanicy (przyjechali moim ulubionym Żukiem) coś robić, odjechał na ok. 100 metrów i znowu stanął, potem go kanciak popchnął do zajezdni.
px33
Weteran
Posty: 5841 Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007
Post
autor: px33 » czw 15:55, 26 lis 2009
Ale na 46A by spokojnie jeździć mógł. Nie ma chyba zmiany wariantu w czasie pracy, więc 46A cały czas jeździ jako 46A. Ale teraz 46A mają ciągnąc do Pabianic, więc z M8S nici.
SEC
Weteran
Posty: 6980 Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006
Post
autor: SEC » czw 16:20, 26 lis 2009
Z kolei wtedy 46A jeździłoby przez cały dzień.
zachi64
Czasem wpada
Posty: 50 Rejestracja: wt 20:43, 27 lis 2007
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:
Post
autor: zachi64 » czw 16:28, 26 lis 2009
Dobra MKT bierze 7 Grudziądz bierze 12 z czego 6 pójdzie na dawców
Kpc21
Weteran
Posty: 7365 Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:
Post
autor: Kpc21 » czw 22:20, 26 lis 2009
px33 pisze: Ale teraz 46A mają ciągnąc do Pabianic, więc z M8S nici.
Niekoniecznie. Zamiast tego mogą przywrócić linię 41.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554 Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: kafar » sob 14:41, 28 lis 2009
Kpc21 pisze: px33 pisze: Ale teraz 46A mają ciągnąc do Pabianic, więc z M8S nici.
Niekoniecznie. Zamiast tego mogą przywrócić linię 41.
Nie mogą, bo nie mają po co. Mają za to gdzieś normy numerowania linii.
Przeczytałem na Wiki artykuł o MKT i dowiedziałem się kilku rzeczy o których nie wiedziałem wcześniej:
1999r. - linia 41BIS została zlikwidowana.
A to ciekawe...
2000r. - MKT rozpoczyna modernizacje tramwajów 803N, jako pierwszym kanciakiem, zostaje wagon 17 (w 2008 wagon skasowany).
!!! OMG!
Do tego lista taborowa do złudzenia przypomina tą, ułożoną przez Olu$ia.
http://pl.wikipedia.org/wiki/MKT
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez
kafar , łącznie zmieniany 1 raz.