Tył jest dokładnie taki sam jak w zwykłych wieżowych Citaro I generacji (tych starszych), przód jest o wiele ładniejszy niż w wysokopodłogowych conecto i trochę nawiązuje do II generacji Citaro (oryginalne niemieckie są ładniejsze, ale te jakieś brzydkie nie są, np. ładniejsze od gniotów w pięknym łódzkim malowaniu)
No ja widziałem na Włókniarzy przy Obywatelskiej jednego krótkiego i jednego długiego jeszcze przed 9, ale puste. Pewnie przyszła jakaś solidniejsza partia (może nawet wszystkie).
Dodatek specjalny nadzwyczajny - to jeździ (_zdjęcie_ z wczoraj)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 2 razy.
A tak a propos nowych wozów coś mi się kojarzy, że chyba w momencie podpisywania umowy o tytułowe 25 autobusów ktoś wspomniał o tym, że chce w niedalekiej przyszłości dokupić kolejne 50. Jak myślicie, taki przetarg będzie miał miejsce niedługo (tak do połowy przyszłego roku)?
Wiem, że jeszcze jedne autobusy nie jeżdżą po Łodzi, a ja już o drugich, ale to po prostu ludzka ciekawość.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam pytanie. Czemu MB O628 Conecto a nie MB O345G LF / O345 LF Conecto ? Przecież one się niczym nie różnią tymi typami co jeżdżą w Częstochowie czy gdzieś tam
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez norbertkomusinski, łącznie zmieniany 2 razy.
One są oznaczane albo jako O345C (pierwszy egzemplarz wg. TWB), albo po prostu jako Conecto LF (wszystkie inne z TWB) albo właśnie jako O628 (na stronie IGKM, dość wiarygodnej).
Trzeba będzie zajrzeć w dowód rejestracyjny i zmienić (albo nie) nazwę kategorii