A jak przyjedzie w Sylwestra, to będzie to znak że ŁTR skończy się w marcu
A i również znak że pomyślnie przejdzie jazde próbną po Łodzi i to że nie bedzie problemów z wyświetlaczami (ktos wspominał o Warszaiwe jak jest)
MNK pisze:A jak przyjedzie w Sylwestra, to będzie to znak że ŁTR skończy się w marcu
A i również znak że pomyślnie przejdzie jazde próbną po Łodzi i to że nie bedzie problemów z wyświetlaczami (ktos wspominał o Warszaiwe jak jest)
Nie ma się co spieszyć z premierą liniową Pesy. UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u.
Wydaje mi się że powatanie w ten sposób bałagan. Na pewno premiera odbędzie się koło południa z udziałem mediów. Będą osiemsetpiątki podmieniane przez Pesy a wieczorem MPK będzie się bało wypuścić na tę linię nowiusieńskich wagonów. Zapewne będzie tak samo jak z pierwszymi kursami GT8 ex.Freiburg. Koło godziny 20 brygada obsługiwana helmutem miała podmianę wozu na kanciaka.
ikarusojelcz pisze:...UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u...
A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?
ikarusojelcz pisze:...UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u...
A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?
A czy to ważne
Najważniejsze że UE dokłada pieniądze do ich zakupu, bo jakby nie UE , to niewiadomo kiedy Łódź by kupiła nowe wagony.
A to że wyjedzie po oddaniu całego ŁTR-u to nawet dobrze, bo przynajmniej się tak nie zniszczą
ikarusojelcz pisze:...UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u...
A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?
A czy to ważne
Najważniejsze że UE dokłada pieniądze do ich zakupu, bo jakby nie UE , to niewiadomo kiedy Łódź by kupiła nowe wagony.
A to że wyjedzie po oddaniu całego ŁTR-u to nawet dobrze, bo przynajmniej się tak nie zniszczą
To się wydaje trochę chore skoro po torowisku pamiętającym jeszcze liniowe enki mają szusować nowoczesne wagony , które na płytach obcierają sobie osłony wózków i lakier.
IMO przypisywanie tramwaju do linii to absurd, w przypadku kiedy może jeździć po innej. Najlepiej by było gdyby zarówno PESY jak i CR-y obsługiwały i 10 i 11.
px33 pisze:IMO przypisywanie tramwaju do linii to absurd, w przypadku kiedy może jeździć po innej. Najlepiej by było gdyby zarówno PESY jak i CR-y obsługiwały i 10 i 11.
Co do Citków to MPK zapowiadało że będą jeźdźiły na 11.
To będzie coś. Różnorodność taboru na linii Będzie światowo i jak nigdy dotąd w Łodzi.
Ale powiem, że nie mogę się doczekać pierwszej awarii na trasie. Trochę to przewrotne, ale chcę zobaczyć, co się będzie działo, gdy wyjdzie na jaw, jak ważne odcinki polikwidował ZDiT
Skoro już się pojawiły na różnych stronach zdjęcia PESY w Łodzi: foto 1, foto 2 to jak współforumowicze znajdują kolorystykę tego wagonu? Ja nie wiem co o niej myśleć (pisząc te słowa mam jakieś takie deja vu). Z jednej strony są to chyba kolory stosowane na osiemsetpiątkach, z drugiej, ich rozkład wydaje się zupełnie obcy...