Planowa obsada linii - dyskusja

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
Marecky
Bywalec
Posty: 206
Rejestracja: pt 15:20, 12 sty 2018

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Marecky » śr 19:44, 06 lis 2019

teraz właściwie nie ma niskiej na 15 poza M8CN na dwóch brygadach.


A to są w ogóle jakieś M8CN na 15?
Pozdrawiam - Marek

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1713
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » śr 21:47, 06 lis 2019

Jeszcze niedawno były. Teraz ich nie widuję, ale też rzadko zaglądam do systemu, więc mogą być.
Tak a propos, chyba jest jakieś kilka brygad Citków na 15. A na pewno dzisiaj widziałem jednego, wczoraj nawet dwa...

igor
Stały bywalec
Posty: 424
Rejestracja: pt 14:22, 01 maja 2009

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: igor » śr 23:28, 06 lis 2019

M8CNy teraz zdarzają się chyba od święta - widziałem jednego z tydzień-dwa temu na RLŁ. Co do Citków to jeździ ich całkiem sporo, według rozkładu na dzień roboczy powinno zjeżdżać 6 niskaczy do ET-1 - trzy ze Stoków i trzy z Kurczaków.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1713
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » czw 11:48, 07 lis 2019

No w każdym razie przez jakiś czas M8CN na 15 był planowy, podejrzewam że do końca października, a potem nie wiem, co się z nimi stało, wszak powinno być przynajmniej dziesięć na mieście, nie wierzę, żeby wszystkie były na 2.

Marecky
Bywalec
Posty: 206
Rejestracja: pt 15:20, 12 sty 2018

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Marecky » sob 16:02, 16 lis 2019

Czy wystawianie na linię 60A przegubowych solariów i Isuzu jest planowe i standardowe? To trochę dziwne że na brygadach tej samej linii jest tak radykalnie inny tabor tego samego dnia.
Pozdrawiam - Marek

Kpc21
Weteran
Posty: 6704
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Kpc21 » sob 16:37, 16 lis 2019

A przegubowy Solaris to nie jest może z rezerwy?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

NamonPL
Bywalec
Posty: 133
Rejestracja: pt 22:50, 05 lip 2019

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: NamonPL » sob 17:31, 16 lis 2019

Na 60 w weekendy to planowo są Isuzu i 12-metrowce, przegub prawdopodobnie jest z rezerwy.

Wojtek94
Weteran
Posty: 5300
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Wojtek94 » sob 19:11, 16 lis 2019

W sobotę jeździ Stryków który jest na przegubie.

mig
Moderator
Posty: 3550
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: mig » ndz 11:53, 17 lis 2019

Takie uroki tej linii, kursy zmianowe do Strykowa muszą być realizowane przegubem, a na pozostałych wariantach w weekend w zupełności wystarczy Isuzu.

Marecky
Bywalec
Posty: 206
Rejestracja: pt 15:20, 12 sty 2018

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Marecky » pn 15:12, 02 gru 2019

Na 64 dwie brygady z Limanki od dzisiaj do końca tygodnia. Wg mnie tak powinno być na stałe i nie tylko w zakresie tych dwóch brygad. Krańcówka tej linii to przecież Limanowskiego.
Pozdrawiam - Marek

NamonPL
Bywalec
Posty: 133
Rejestracja: pt 22:50, 05 lip 2019

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: NamonPL » pn 15:33, 02 gru 2019

Tak samo jak Widzew Czajkowskiego i Urząd Skarbowy Widzew, więc nie rozumiem tego argumentu. Co jak co, ale 64 dobrze, że jest obsługiwana w 100% NS, taka moja opinia.

mateeusz
Sympatyk forum
Posty: 594
Rejestracja: ndz 20:54, 07 gru 2014

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: mateeusz » pn 17:04, 02 gru 2019

Tylko chyba niecałe 2km z EA1 do krańca na Limanowskiego to trochę mniej niż niemal 6km z EA2 do krańcówki przy US... (mierzone w linii prostej)

Kpc21
Weteran
Posty: 6704
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Kpc21 » pn 18:03, 02 gru 2019

64 to jest dobra linia pod kątem ewentualnego przeniesienia na Limankę, ale to musi być w zamian za coś. Chyba kiedyś już była tu na forum taka dyskusja i wyszło, że nie było za bardzo co krótkiego przenieść z Limanki na Sady. Z długich linii to dałoby się np. 57.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Kuba
Administrator
Posty: 3471
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Kuba » pn 21:38, 02 gru 2019

No teraz jak planowo jeżdżą krótkie na 57 (na kilku brygadach) to by można na nich dać wozy z Nowych Sadów, a w zamian te kilka sztuk z Limanki mogłoby kursować na 64.
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"

Jordi
Gaduła
Posty: 1521
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Jordi » pn 22:26, 02 gru 2019

Dzisiaj jechałem 57 po 16 - ludzie stali na drzwiach i jechało z kilkadziesiąt osób...

Efekt krótkich na 57 mamy, a jak wróci na Sienkiewicza cała, to dopiero będzie...

Nie mówię, że wszystkie, ale jednak większość brygad powinna być przegubowa, a NS nie ma skąd zabrać przegubów ;)

A może przekierować 74? Z Placu jest blisko do NS. To nawet byłoby lepsze, bo zjazd do NS dałby mieszkańcom Złotna autobus do Włókniarzy i możliwość przesiadki wieczorem, bo dzisiaj po 22 są same kursy tylko do Rąbieńskiej, bo dalej jedzie do Limanki...
Ostatnio zmieniony wt 01:29, 03 gru 2019 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.

kuba_łódź
Gaduła
Posty: 1391
Rejestracja: pn 15:27, 10 sie 2015
Lokalizacja: Łódź-Andrzejów

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: kuba_łódź » pn 22:46, 02 gru 2019

Kuba pisze:No teraz jak planowo jeżdżą krótkie na 57 (na kilku brygadach) to by można na nich dać wozy z Nowych Sadów, a w zamian te kilka sztuk z Limanki mogłoby kursować na 64.

Oprócz tego Limanka może przejąć całe 82 i 91 - w tym przypadku odległość z obydwu zajezdni do pętli początkowej jest praktycznie taka sama.

Jordi
Gaduła
Posty: 1521
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Jordi » wt 10:28, 03 gru 2019

Ale nie gadajmy o przenosinach linii mini.

12m za 12m, a nie wydziwiania.

BTW 58 ma jednak bliżej na Limankę. 5,5km kontra 7.5km.

82 ma tylko 5 brygad z Limanki, Poza tym to samo - na NS 10,2km, na Limankę 11,8km...

91 wychodzi równo, ale przy zjazdach z Nowosolnej (Z Janowa na NS 13,2, z Nowosolnej na Limankę 13,4), co odbierałoby jednak ostatnie kursy na Janów Malowniczej, Rataja, Wiączyńskiej...



Natomiast 74 - z Rąbieńskiej jedzie do Limanki 4,5km, a np. z Placu Niepodległości na Sady 3,5km, z Mickiewicza na Sady 4,2km, z Włókniarzy.

Chyba jednak najlepsze wyjście to podmianka 64 na 74 ;)

nowy1212
Gaduła
Posty: 1851
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: nowy1212 » wt 14:08, 03 gru 2019

Po prostu powinna być trzecia zajezdnia i chyba najlepiej gdzieś w okolicy Lodowa-Puszkina ale cóż sci-fi

Kpc21
Weteran
Posty: 6704
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Kpc21 » wt 17:45, 03 gru 2019

Czyli Limanka ma co przejmować od Sadów, Sady nie mają czego przejmować od Limanki. A zajezdnia we wschodniej części miasta faktycznie by się przydała.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

mateeusz
Sympatyk forum
Posty: 594
Rejestracja: ndz 20:54, 07 gru 2014

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: mateeusz » pn 09:16, 09 gru 2019

I jeszcze taka ciekawostka warta odnotowania - z dniem dzisiejszym NF6D zadebiutowały jako planowa obsada linii 2 (dzisiaj 4 z 5 planowych brygad).


Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości