Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
Tomba
Bywalec
Posty: 143
Rejestracja: wt 17:55, 04 cze 2019

Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: Tomba »

Objazdy dotkną najszybciej 9-12-13. 12 pewnie pojedzie jako 18. 13 Włókniarzy-Mickiewicza-Piłsudskiego. 9 zostanie skrócona pewnie do Dworca Fabrycznego. ŁTR oby z jednotorem na wysokości Zielonej.
Marecky
Stały bywalec
Posty: 304
Rejestracja: pt 15:20, 12 sty 2018

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: Marecky »

Tomba pisze:
wt 17:47, 09 lut 2021
Objazdy dotkną najszybciej 9-12-13. 12 pewnie pojedzie jako 18. 13 Włókniarzy-Mickiewicza-Piłsudskiego. 9 zostanie skrócona pewnie do Dworca Fabrycznego. ŁTR oby z jednotorem na wysokości Zielonej.

Tak może być. No chyba że zapadnie inna decyzja.

Proponuje przenieść ten wątek do działu futurologia.
Pozdrawiam - Marek
Tomba
Bywalec
Posty: 143
Rejestracja: wt 17:55, 04 cze 2019

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: Tomba »

Ha ha
Kpc21
Weteran
Posty: 7082
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: Kpc21 »

A tymczasem... wiemy, co się stanie z 9:

Obrazek
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kazik
Megagaduła
Posty: 2892
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: Kazik »

Tomba pisze:
wt 17:47, 09 lut 2021
Objazdy dotkną najszybciej 9-12-13. 12 pewnie pojedzie jako 18.
Albo przez pl. Wolności, póki plac też nie pójdzie do przebudowy.
13 Włókniarzy-Mickiewicza-Piłsudskiego.
Czyli dokładnie tak jak 8 (tylko skrócone do Szczecińskiej) - nie sądzę. Nie zdziwię się jak całkiem zawieszą, bo na Niższą przecież też szybko nie wróci.
Tomba
Bywalec
Posty: 143
Rejestracja: wt 17:55, 04 cze 2019

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: Tomba »

To pojadą 12AB i 8AB, a 13 i 18 zawieszą.
NamonPL
Stały bywalec
Posty: 394
Rejestracja: pt 22:50, 05 lip 2019

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: NamonPL »

Kazik pisze:
czw 09:54, 11 lut 2021
Tomba pisze:
wt 17:47, 09 lut 2021
Objazdy dotkną najszybciej 9-12-13. 12 pewnie pojedzie jako 18.
Albo przez pl. Wolności, póki plac też nie pójdzie do przebudowy.



Pl. Wolności zgodnie z tym co ostatnio mówiła dyrektorka ZIM to najwcześniej za rok ma iść do przebudowy. Szybciej czeka nas zamknięcie Legionów.
Kpc21
Weteran
Posty: 7082
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: Kpc21 »

Jest jakaś szansa, że Północnej i pl. Wolności nie będą robić równocześnie?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Tomba
Bywalec
Posty: 143
Rejestracja: wt 17:55, 04 cze 2019

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: Tomba »

Po co odcinali Legionów przy Gdańskiej? Ogólnie latem to 3/4 tramwajów będzie na objazdach lub zawieszona.
domino
Gaduła
Posty: 1120
Rejestracja: wt 21:35, 30 sie 2011

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: domino »

Prace przy budowie stacji Łódź Polesie oznaczają jednak także problemy w ruchu kołowym. 21 lutego zamknięta zostanie ul. Ogrodowa i zajęty zostanie teren na południe od tej ulicy. Dojazd do Manufaktury z ul. Ogrodowej będzie zachowany od strony ul. Karskiego przez tymczasowy zjazd na parking.
Zmienioną trasą pojadą autobusy linii 78 i 87. Natomiast dla pieszych powstanie tymczasowy chodnik, który pozwoli na przejście ul. Ogrodową po północnej stronie drogi, oraz łącznik do ul. Mielczarskiego, który wykonany będzie przy zachodnim ogrodzeniu terenu budowy.
Linia 78 z Aleksandrowa Łódzkiego dojedzie bez zmian do ul. Wielkopolskiej, a następnie pojedzie prosto ul. Lutomierską do Zachodniej, którą przejedzie na ul. Drewnowską i nią pojedzie ponownie w kierunku Aleksandrowa Łódzkiego. Przystankiem końcowym dla linii 78 będzie przystanek Drewnowska / Zachodnia.
Linia 87AB w kierunku Żubardzia kursować będzie tak jak obecnie przebiega jej trasa w kierunku przeciwnym, czyli ulicami: Nowomiejską, Legionów, Cmentarną, Ogrodową i Srebrzyńską do Kasprzaka.
https://expressilustrowany.pl/rusza-bud ... 1-15438051
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1890
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: STUDI »

Co do przejedności ŁTR to jest jeszcze jedna preszkoda - remont ul. Legionów wraz z pełną przebudową kratownicy torów na skrzyżowaniu Zachodnia - Legionów. Podczas budowqy ŁTR nie wykonano płenej modernizacji. Nieudolność w przygotowywaniu inwestycji niestety grozi kumulacją czasową kilku inwestycji. Bardzo ciekawym jest jedno z wyjasnień do przetargu na Wojska Polskiego i Strykowską - pozornie nie ten temat, ale w okres budowy tunelu średnicowego wpadną inne inwestycje jak Wojska Polskiego ze Strytowską, Północna z Ogrodowa (w tym skrzyżowanie Północa/Ogrodowa/Nowomiejska), Pl. Wolności, Legionów od Pl. Wolności do Gdańskiej wraz ze skrzyżowaniami z Zacodnią i Gdańską.

Od wykonawcy remontu Wojska Polskiego wymaga się rozpoczęcia się bezwzględnego prac budowlanych przebudowy skrżyżowania Franciszkańska / Wojska Polskiego tak aby zachować przejezdność przynajmniej po jednym torze, oraz wymaga się koordynowania z wykonawcami innych prac w okolicy by zapewnić ciagłość przejazdu na półnoć po jednej trasie jaką trzeba utrzymać. Pierwszy wymóg ma w zasadzie odsunąć ryzyko przerwania sieci ale dalsza cześć już zakłąda że niestety zmaknięcie odicnków sieci w półnosnej częście Śroódmieścia się skumulują. I jeszcze jedna istotna uwaga, w oodpowiedzi zamawiająxego pada stwierdzenie iż wykonawca remontu Wojska Polskiego ma zapewnić instrafrukturę typową dla krańcówek plus obsługę tramwajów dwukierunkowych. To może sugerować praktycznie podział sieci na dwie części. Postępowania przetargowe wqykazują niechlujnie przygotowane projekty, procedury się przedłużają Jedna z nadziei choć ponura to to, że z racji podejścia ZIM dość aroganckiego do oferentów (a zważywszy na koszty, kumulację czasową to zamawiajaćemu powinno zalezęć na tym był ułatwić wyceny oferentó by ci nie dali za dużego narzutu a'la dupochron) to ci z racji rozliczeń ryczałtowych dodadzą sobie "dupochron" w wycenie że okaże sie niewykonalnym rozstrzygnięcie tych przetargów z racji braku środków. tu ończe dywagacje. Ponadto oferenci dla Wojska Polskiego muszą uwzgłędniać zakresy robó nieogłosozny jeszcz eprzetargów jak Legionów (tu miasto już sobie dało dodatkowy kwartalny "zapas" na termin jego ogłószenia - wg planu I lub II kwartał tego roku) oraz Pl. Wolności. Jeszcze wspomnę o takim drobiazgu, że w przetargu na Wojska Polskiego / Strykowska wchodzi gruntowna przebudowa podstacji trakcyjnej na Smugowej wraz do prowadzeniami kablowymi zasilania do modernizownego toriwska na Północnej wraz pętla oraz ze skrzyżowaniem Pomoskra / Kilińkiego. Poniżej stosowna treść z jednego z wyjąśnień na zapytania oferentów. I jeszcze jedno mimo iż to niby nie budowa tunelu średnicowego ale niestety będzie zbieg czasowy w realizacji tych inwestycji i niestety będzie wzajemne ich oddziaływanie na możliwość prowadzenia linii tramwajowych. Z poniższego tekstu możecie samemu wyciagnąć wnioski. I nijet to futurologia albo sci-fi.

Zamawiający informuje, że w chwili obecnej po ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Franciszkańskiej do pętli na ul. Strykowskiej ruch tramwajowy jest wyłączony. Prowadzona jest zastępcza komunikacja autobusowa, która musi być utrzymana. Ruch tramwajowy utrzymany jest jedynie w relacji ul. Franciszkańska - Wojska Polskiego w relacji południe - zachód w obu kierunkach. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prac prowadziłswoje działania w koordynacji z innymi Wykonawcami przebudowy ul. Północnej, Ogrodowej, Legionów, Nowomiejskiej i Placu Wolności, tj. wykonujących prace budowlane w rejonie sąsiednich węzłów tramwajowych, w taki sposób, aby zachowana została przejezdność tramwajów na co najmniej jednym ciągu torowisk (w kierunku północnym i w kierunku południowym) w obszarze prowadzonych inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem dojazdu do pętli Helenówek, Kochanówka, Marysin Skrzydlata. Zamawiający dopuszcza wariant ruchu po jednym torze w obszarze inwestycji, a także uwzględnienie ruchu wahadłowego. Tym samym Wykonawca winien w swojej ofercie uwzględnić koszty związane z przystosowaniem torowiska i sieci trakcyjnej, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, umożliwiając poruszanie się tramwajów dwukierunkowych w obrębie przedmiotowego węzła. Po stronie Wykonawcy będzie również zapewnienie punktu socjalnego wraz z toaletą dla motorniczych. Z uwagi na realizację pozostałych inwestycji w późniejszym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia realizacji robót od skrzyżowania Wojska Polskiego z ul. Franciszkańską celem jak najszybszego uruchomienia węzła tramwajowego w relacji południe - zachód w obu kierunkach i uniknięciem konieczności koordynacji z innymi wykonawcami. Ponadto roboty budowlane należy prowadzić przy następujących warunkach:

- skrzyżowanie Wojska Polskiego / Franciszkańska – prace należy prowadzić tak, by utrzymać ruch północ – południe minimum po jednym pasie (ruch wahadłowy),

- skrzyżowanie Wojska Polskiego / Sporna – jeśli miałoby ono zostać zamknięte w kierunku północ – południe to wyłącznie na okres przejścia poprzecznego torowiskiem tramwajowym. W innym przypadku prace prowadzić połówkowo przy zachowaniu minimum ruchu wahadłowego.


I teraz możecie sobie dywagować o komunikacji w ciagu ŁTR podczas budowy tunelu średnicowego jak już widać, że skończy się na tym, że jedynym ciągiem tramwajowym północ-południe stanie się ulica Kilińskiego.
nowy1212
Megagaduła
Posty: 2166
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: nowy1212 »

STUDI pisze:
pt 21:10, 12 lut 2021
Co do przejedności ŁTR to jest jeszcze jedna preszkoda - remont ul. Legionów wraz z pełną przebudową kratownicy torów na skrzyżowaniu Zachodnia - Legionów. Podczas budowqy ŁTR nie wykonano płenej modernizacji. Nieudolność w przygotowywaniu inwestycji niestety grozi kumulacją czasową kilku inwestycji.
A nie zrobia po prostu przejazdu po jednym torze w osi N-S? Raczej tak będzie bo przecież to samo zrobia na Zachodnia-Zielona
Oczywiście problem będzie w kontekście Legionów, ale tam akurat będzie trwać przebudowa.

Co do kumulacji inwestycji to zgoda - trudno będzie znaleźć linie która nie będzie jeździć objazdem
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1890
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: STUDI »

Przeczytaj jeszcze raz te wyjaśnienia dt przetargu na Wojska Polskiego. Zamawiający już się godzi z przerwaniem przejezdności ze środmieścia na północne odcinki sieci oraz pogodził się z organizacją wahadeł na "dwukierunkach". Ponadto te uzgadnianie różnych prac to dodatkowy koszt dla wykonawcy. Na etapie ofertowania nie ma żadnych informacji o tym kiedy, na ile itd, trzeba zapewnić takie a inne wykonawstwo. Wynagrodzenie dla wykonawcy jest ryczałtowe. Czyli jak będzie przymus, który wygeneruje extra koszty to wykonawca nie dostanie za to zapłaty. Dopowiedz sobie resztę co to oznacza.

Zapewnienie jednego toru to niestety robienie na dwa etapy podbudowy, której nie zrobiono podczas budowy ŁTR. Oczywistym jest że to dwukrotnie dłużej potrwa. Beton musi się sezonować. Ponadto pewnie będą różne jego warstwy (nie ma aktualnie dostępnych STWiORB jak i projektu gdzie będzie podana technologia). Jeszcze jest dostępna dokumentacja na projekt tej inwestycji. Zakres inwestycji jest spory. No i ten czas. Ogłoszenie przetargu na prace budowlane to pierwszy lub drugi kwartał tego roku czyli zgodnie z praktyką UMŁ ogłoszony będzie 30.06.2021. Popatrz na przetarg na wiadukt na Przybyszewskiego, postępowanie przetargowe trwa już 6 miesięcy. Przypomnij sobie przetarg na Inflancką. Ponad rok trwało postepowanie? No OK. koniec czerwca, dodajmy że zrobią to porządniej wiec po 3 miesiącach zakończą procedurę przetargową, dodajmy dwa miesiące związania z ofertą. I mamy już koniec 2021 roku. to jeszcze nie oznacza startu prac budowalnych. Co było z Inflancką, Zagajnikową? Ile trwały stosowne "pozwolenia"? Ten zakres inwestycji nie jest na rok. A trzeba jeszcze po odbiorze prac budowlanych rozliczyć dotacje. to tez potrwa. Termin rozliczenia to po przedłużeniu koronawirusowym to koniec 2023 roku. Przyjmujmy sprawną pracę urzędników - czyli tak z końcem wakacji 2023 musi się zakończyć ta inwestycja a w praktyce to pół roku wcześniej. Dodam, że zawalnie inwestycji tej dotowanej to pędzie jak gwóźdź do trumny nie tylko dla Zdanowskiej (choć ona już sama widzi, że jest out) ale dla PO i SLD. ktoś się przejmie tym jednotorowym przejazdem który i tak nie zapewni odpowiedniej przepustowości dla popytu na transport. O utrudnieniach w komunikacji ludzie zapomną ale polityczne skutki wtopy z inwestycjami powiązane z utratą dofinansowań będą dotkliwe dla polityków.

Robienie na dwa podbudowy to niestety zły pomysł bowiem powstanie nieciągłośc podbudowy i to tam gdzie jest to krytyczne czyli na środku skrzyżowania. Robić byle jak? Powtórzyć mamy to co jest z tunelem wlotowym na Fabryczny który przecieka? Robić byle jak byleby robić? Jaki sens by po 5 latach była konieczność ponownej przebudowy? Przypomnę jeszcze raz tę Inflancką i Rondo Powstańców 1863 r. Co było z tym pasem T+A? A dodam że będzie w tym roku ogłoszony przetarg na przebudowę torowiska od Rysowniczej do zjazdu w Warszawską. Ile to wytrzymało - 5 lat? I jeszcze była naprawa tego bubla? Robić kolejnego bubla w imię czego?

Start drążenia tunelu kolejowego już jest opóźniony a wszystko wskazuje że to opóźnienie będzie większe. Stacji nie wykończą zanim TBM przez nią nie przejedzie. Też politycy klepną to żeby dołożyć kolejną wtopę w swoja nieudolność? Wątpię. Ludzie utrudnienie zapomną ale politycy żreć się będą i będą o takich wpadkach przypominać. Bałagan organizacyjny jakoś nie ma wpływu na wybory ale awantura polityczna na wyższym poziomie już tak.

Tak więc ta druga jednotorowa przejezdność to tylko życzenie. Na dodatek mające wadę bo znacznie redukujące przelotowość głównej trasy. Ponadto wyłączenie z ruchu kołowego niejako powinno zwiększyć popyt na zbiorkom. I co to wszystko w jedną 11tkę kursującą co kilkanaście minut w szczycie? Jak na razie to te wzmianki o przejezdności jednym torem to traktuje tylko jako PRowa zagrywkę by nie straszyć mieszkańców już teraz.

Raczej trzeba zakładać ze będzie rozdzielenie sieci. Aby wykorzystać Al. Włókniarzy jako dojazd i zjazd to na pętli Żabieniec nie mogą się kończyć linie, no może jedna. bo jeden tor w porannym szczycie i na koniec popołudniowego musi być wtedy przejezdny a przecież są sygnały iż ruch tramwajów na Aleksandrowskiej może zostać wstrzymany. Bo jak się będzie wsio sypać z tym bałaganem organizacyjnym to nie będzie zmiłuj się i MPK może stwierdzić ze jazda tam zagraża bezpieczeństwu. Każdy taki zamęt to okazja dla nowej kariery politycznej dla kogoś ambitnego.

Przetargi na Legionów, Wojska Polskiego, Północną winny mieć kosztorysowe, pełne rozliczenie a nie ryczałtowe. No ale kto bogatemu zabroni. Urzędnicy wiedzą że oferenci sobie doliczą do oferty by nie "popłynąć". Będzie się ciągnąć te postępowania przetargowe co opóźni start tych inwestycji i skumuluje remonty.
mig
Moderator
Posty: 3715
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: mig »

nowy1212 pisze:
ndz 10:09, 14 lut 2021
Wólczańska x Zielona zamkniete? To dość dziwne, bo przecież wprowadzenie dwukierunkowego ruchu na Wólczańskiej było argumentowane tym, ze ta ulica będzie objazdem dla Kościuszki/Zachodniej
ZTCW ma ono być w jednym z etapów zamknięte całkowicie, a w niektórych etapach przejezdne z częściowymi utrudnieniami.
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1890
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: STUDI »

Kpc21 pisze:
czw 18:08, 11 lut 2021
Jest jakaś szansa, że Północnej i pl. Wolności nie będą robić równocześnie?
Nikła szansa. Jednak to niewiele zmieni bowiem ruszy przebudowa Legionów. Ten plac jako krańcówka nie pozwoli na postoje. W obliczu przekierowania tras na północ przez Kilińskiego niestety niewiele da taka linia terminowana na pl. Wolności bo raz że nie zaoferuje dodatkowych potoków na północ czy wzdłuż Pomorskiej na wschód a jedynie ograniczy przepustowość samej Kilińskiego.

Przy zablokowaniu Zachodnia/Legionów i Nowomiejska/Północna/Ogrodowa to pozostaje jedną z możliwych relacja z Telefonicznej, Pomorską, Franciszkańską, Pl. Kościelny i dalej do wyboru Marysin, Helenówek lub Limanowskiego-Aleksandrowska. Niestety mało atrakcyjna relacja bo będzie zależeć na trasach jadących z północy dalej na południe.

Jest opcja z Telefonicznej, Pomorską, Kilińskiego do Piłsudskiego (dalej obojętnie) z kieszeniowym wjazdem np. Wolności w jednym kierunku.

Wracając do jednoczesności Północnej i Pl. Wolności. No o ile postepowanie się nie przeciągnie do nie nałożą się te inwestycje. Jednak Północna może się zejść z Legionów. Niestety Pl. Wolności, Północna i Legionów to części szerszej inwestycji jaką jest rewitalizacja. Przy przetargu na projekt dla Legionów zamawiający jasno postawił sprawę iż ta przebudowa bezwzględnie musi być wykonana. Jeśli podobne jest "parcie" dla pozostałych rewitalizacyjnych inwestycji jak Północna i ten Plac to uważam iż mogą odstąpić od remontu Wojska Polskiego. Zresztą z tą WP jest szansa że oferty przestrzelą budżet a niestety chyba coś za dużo obiecano dotującym bo w jednym z wyjąśnień nagle jest sugestia że opcja bez pętli i wiaduktu na Inflanckiej ma jednak objąć zbudowanie tego parkingu. Myślę że urzędnicy kombinują także niby łatwiej będzie im się wyłgać z braku tej pętli tłumacząc to jako przejściową realizacją niż z bałaganem z dużym projektem rewitalizacji śródmieścia. Zresztą tramwaj by się pojawił na WP, znikłyby te wertepy na tej ulicy i dla mieszkańców byłoby to OK.

Jak jesteśmy przy WP, ktoś z nastawieniem pro-eko na drzewach porozwieszał tabliczki w stylu nekrologu o skazaniu drzew na śmierć, dodał że drzewo daje tlen dla trzech ludzi a miasto oszukało mieszkańców. Otabliczkowano w zasadzie jedynie drzewa nieprzewdziane w projekcie do likwidacji.
Kpc21
Weteran
Posty: 7082
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: Kpc21 »

No ja czytałem, że ten parking przy Inflanckiej bezwzględnie musi być wykonany, bo to warunek dofinansowania.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1890
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: STUDI »

^^Kpc21

Czyli jest dosadny dowód na to jak spartolono "projekt" opcjonalny gdzie nie było ujętej budowy tego parkingu. Czyli robione byle jak na kolanie na odwach. A chyba tak prawie rok obsuwy z ogłoszeniem tego przetargu. bo jakna razie to wszystko wskazuje na to że może do jesieni rozstrzygną ten przetarg. Podobnie z pozostałymi.
NamonPL
Stały bywalec
Posty: 394
Rejestracja: pt 22:50, 05 lip 2019

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: NamonPL »

Są już znane szczegóły w związku z budową przystanku Śródmieście.

https://uml.lodz.pl/aktualnosci/artykul ... 2021/2/25/
Kazik
Megagaduła
Posty: 2892
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: Kazik »

Dwie rzeczy mi się nie zgadzają:


Linia 86A i 86B pojedzie zmienioną trasą na Polesiu i skończ trasę na placu Barlickiego.

RETKINIA KUSOCIŃSKIEGO – Popiełuszki, Maratońska, Bandurskiego, Włókniarzy, Kopernika, Łąkowa, Struga, Żeromskiego, 6 sierpnia, Gdańska, Zielona, Żeromskiego – PLAC BARLICKIEGO – Żeromskiego, Kopernika, Włókniarzy, Bandurskiego, Maratońska, Popiełuszki – RETKINIA KUSOCIŃSKIEGO

Struga od Łąkowej do Żeromskiego? Pod prąd?


Linia 83 pojedzie Zieloną w zastępstwie tramwajów

PLAC MIKULSKIEGO – Rodziny Grohmanów, Rodziny Kindermanów, Tuwima, Struga, Żeromskiego, Zielona, Legionów, Konstantynowska, Unii Lubelskiej, Solec, Borowa, Siewna, Złotno, Rąbieńska, Traktorowa, Rojna, Rydzowa, Szparagowa, Wersalska, Szczecińska – CM. SZCZECIŃSKA – Szczecińska, Wersalska, Szparagowa, Rydzowa, Rojna, Traktorowa, Rąbieńska, Złotno, Krakowska, Biegunowa, Srebrzyńska, Unii Lubelskiej, Konstantynowska, Zielona, Żeromskiego, Skłodowskiej-Curie, Wólczańska, Zamenhofa, Nawrot, Przędzalniana, Tuwima, Rodziny Kindermanów, Rodziny Grohmanów – PLAC MIKULSKIEGO

Dlaczego Srebrzyńska a nie Solec? Dwa przystanki (kompletnie niezwiązane z budową) zostałyby bez obsługi.
Solar
Bywalec
Posty: 223
Rejestracja: czw 19:31, 29 sty 2009
Lokalizacja: Łódź Chojny

Re: Objazdy w okresie budowy tunelu średnicowego

Post autor: Solar »

Kazik pisze:Łąkowa, Struga, Żeromskiego (...) Struga od Łąkowej do Żeromskiego? Pod prąd?
86B pojedzie Łąkową, Strzelców Kaniowskich, Struga, Żeligowskiego, 6 Sierpnia. Tak więc wszystko zgodnie z kierunkiem ;)
Dlaczego Srebrzyńska a nie Solec? Dwa przystanki (kompletnie niezwiązane z budową) zostałyby bez obsługi.
Na trasie 83 w okolicy Solca nic się nie zmieni. Ktoś po prostu źle przepisał trasę.
ODPOWIEDZ